Проект «Виховання толерантності та протидія дискримінації в рамках українського суспільства...» в Миколаївській області. Семінар для вчителів. Підсумки анкетування

  1. Чи виправдав цей семінар Ваші очікування?

- Дуже «велика» тема, просто Велична, яка розкрита була в лекціях і тренінгах.

- Цей семінар виправдав мої сподівання. Отримала багато корисної інформації.

- Звичайно очікування збулись. Мала можливість поглибити свої знання з проблематики.

- Так. Надзвичайно корисна, необхідна інформація. Чудова нагода поглибити знання.

- Семінар перевершив мої сподівання.

- Цей семінар виправдав мої сподівання. На мою думку він проведений дуже вдало.

- Безперечно.

- Так.

- Так, перевершив очікування.

- На сьогодні мені вистачило. Все не переварив, але хочу вчитися далі.

- Виправдав. Архікорисно.

- Семінар виправдав мої очікування. Був корисним, тому що я переосмислив свої знання.

- Перебільшив мої очікування. Я поглибила знання з теми. Дещо чула вперше.

- Так, отримала ще більший обсяг матеріалу.

- Так, семінар був дуже добре організованим. Участь в семінарі була для мене цікавою, повчальною та корисною.

- Так, корисною.

- Так. І навіть більше, я отримала інформацію. Я багато дізналася про питання філософії, антропології, ораторського мистецтва.

- Звичайно. Для мене це було дуже корисно. Для себе я дізналася дуже багато важливого.

- Так. Участь в семінарі дала можливість поглибити знання з даної теми.

 

  1. Які питання, на Вашу думку, залишилися невирішеними?

- Я вважаю, що всі проблемні питання вирішені.

- Залишилося невирішеними питання, як осмислити цю інформацію.

- Немає таких питань.

- Як осмислювати інформацію.

- Досить корисною, так як з методикою роботи з виставками ще не було у мене практики.

- Більше показувати небезпеку пропаганди.

- Проблематика осмислення трагедій ХХ ст. в сучасному суспільстві.

- Вирішити ці питання остаточно неможливо, але це постійно спонукатиме до переосмислення.

- Всі питання, які були внесенні до програми вирішені і дали можливість розкрити головне питання. Виставка, як освітній інструмент. Уроки трагедії в сучасній Україні.

- Формування в учнях уявлення недопустимості тих подій у майбутньому.

- Як застосовувати в повному обсязі ці питання на уроках. Осмислення трагедії.

- Всі питання з даної теми було розкрито.

 

  1. Які теми здалися Вам найбільш актуальними стосовно сьогодення?

- Питання толерантності, Голокост, геноцид.

- На мою думку найбільш актуальною темою для сьогодення «Уроки Голокосту…. Спроби осмислення».

- Проблеми вибору. Поведінка людей в складних ситуаціях.

- Толерантності, проблеми вибору, стереотипи. Всі лекції О. Філоненка

- Проблеми толерантності нашого суспільства.

- Голодомор, Голокост, репресії 1937-1938 рр.

- Як працює пропаганда. Шляхи подолання насильства.

- Пропаганда, стереотипи, шляхи подолання насильства.

- Тема насилля.

 

- Проблематика пропаганди.

- Теми дуже важливі не тільки для сьогоднішнього дня, а і для майбутнього

- «Над водоспадом. Осмислення досвіду трагедії ШОА сьогодні».

- Всі.

- Шляхи подолання насильства: від перемир’я до примирення. Уроки Голокосту. Спроби осмислення. Осмислення досвіду ШОА сьогодні. Сходинки толерантності і стереотипи. Екскурсії виставками.

- Голокост, Гулаг, дитинство в окупації.

- Інформативна війна, пропаганда, антропологія питань, питання совісті.

- Шляхи подолання насильства. Від перемир’я до примирення. Джерела толерантності. Голоси історії: педагогіка уособлення.

- Шляхи подолання насильства. Від перемир’я до примирення. Два кільця.

 

  1. Які теми здалися Вам зайвими?

- Немає. Весь матеріал чітко викладений.

- Всі теми є актуальними.

- Все було поєднано з темою.

- Все було органічно поєднано і комбіновано

- Всі теми були дуже доречними.

- Всі теми актуальні.

- Зайвих тем нема.

- Такі теми відсутні.

- Для вчителів історії зайвих тем не буває

- Не існує зайвих і марних знань

- Жодна з тем не була для мене зайвою.

- На мою думку зайвих не було.

- Зайві теми були відсутні.

 

 

  1. Як Ви плануєте застосувати знання та інформацію, що їх набули на семінарі?

- Організувати міні-тренінги, круглі столи, виставки.

- Отримала знання та інформацію. Планую застосувати на уроках історії та в позакласній роботі.

- Використати в роботі з дітьми, колегами, батьками.

- Використати у роботі з дітьми, як у виховній, так і на уроках, поділитися з колегами.

- Застосую безпосередньо на уроках історії громадянської освіти, годинах спілкування, на батьківських зборах.

- Планую застосувати під час уроків, практичних занять, дослідницької роботи.

- У виховній роботі, навчальній, науковій. Розширити тренінгову методику в своїй роботі на заняттях.

- Активно використовувати техніки тренінгів під час уроку, допомогти учням.

- Використовувати у своїй роботі

- В житті

- Уроки, тижні історії, виховні години.

- Використати в викладанні, почати науково-дослідницьку роботу «Толерантність. Гулаг. Голодомор. – в моїй країні», власний проект і виставка на основі дослідницьких робіт

- Створити відео-флешмоб «Ніколи більше».

- В реалізації на практиці – в 11-му класі при вивчені відповідних тем. Поширити інформацію як серед учителів, так і школярів. Знання і інформація для формування громадянської позиції учнів, толерантності. Виховна робота.

- Створення лен-буків.

- Проведення годин спілкування, уроки примирення, поглиблено вивчити деякі питання.

- На уроках, в позакласній роботі, залученням дітей до дослідницьких робіт.

- Застосовувати отриманні знання при викладені шкільного матеріалу учням 11го класу з Історії України, курсу «Людина і світ».

  1. Як ці знання і вміння можуть вплинути на Вашу діяльність?

- Змінити ставлення до людей (всіх); зміна стереотипів для людей.

- Для формування особистості, критичного осмислення подій, особистостей.

- Ці знання поширили мої знання. Лекції заставляють задуматися над питаннями, як і чого ми навчаємо дітей. Нам потрібно і варто почати з себе.

- Тільки позитивно можуть вплинути.

- Покращити розуміння та осмислення подій ХХ ст. в Україні

- Допоможуть організувати роботу на уроці чи в позаурочний час більш динамічніше і цікавіше. Філософські аспекти озвучені на лекціях вплинуть на мої педагогічні орієнтири.

- Вони більше поглиблюють мої універ. знання.

- Однозначно вже вплинули на свідомість і дадуть можливість перебудувати уроки цієї теми на більш цікаві.

- Позитивно

- Для того, щоб застосовувати, хочу спочатку переосмислити. І звичайно використовувати у своїй діяльності

- Для проведення уроків, які будуть запроваджувати тренінги цього семінару.

- Формування громадянської позиції.

- В процесі діяльності більш уваги приділятиму розумінню того, що кожний випускник школи патріот, виявляє активність і відповідальність у громадському, особистому життя, толерантний і ніколи не допустить трагедій, які відбувалися в ХХ ст. Більше доводити, що історія це долі людей.

- Ще більше толерантне відношення до теми Голокосту.

- Покращити свою викладницьку діяльність.

- В першу чергу толерантного розуміння в осмисленні, а також проведення дослідницької роботи у своєму районі по цим темам.

- В процесі своєї діяльності придаватиму більшу увагу вихованню справжніх громадян і патріотів держави.

 

 

 7. Ваші побажання організаторам семінару та керівникам проекту?

- Велика вдячність пані Юлії, О. Філоненко та посольству Нідерландів та ГО «Інституту Юдаїки».

- Щиро дякую організаторам проведення семінару Інституту Юдаїки та особисто Юлії Смілянській за можливість взяти участь у семінарі, за можливість спілкування з колегами. Семінар проведений на високому професійному рівні. Успіхів Вам у подальшій роботі.

- Продовжувати реалізацію проекту.

- Чудова організація, змістовне наповнення, чітка структура. Побільше б таких проектів і семінарів. Продовжуйте, це дуже необхідно в сучасному суспільстві.

- Творчої наснаги, здоров’я та, сподіваюсь, ще бути учасником нових проектів.

- Частіше організовувати подібні проекти та семінари. Особливо побажання керівникам, Інституту Юдаїки і її директору, Юлії Смілянській.

- Не зупинятись на своїй роботі. Для вчителів подібні семінари є ковтком свіжого повітря. Це допоможе всім вчителям порадами як правильно створити свої виставки.

- Дуже дякую! Всім лекторам і організаторам (Посольству Нідерландів)

- Сили, натхнення! Нових ідей і проектів! І запрошувати нас до нових проектів.

- 100000 років щасливого життя!

- Велика подяка Інституту Юдаїки, і Юлії за організацію семінару

- Дякую всім організаторам. Дякую а увагу до сучасних проблем мого народу посольству Нідерландів. Дякую за віддану працю зради миру в світі пані Юлії Смілянській.

- Здоров’я і сили у подальшому пошуку матеріалів, людей, які долучатися фінансово для подальшого дослідження даних тем.

- Проводити і надалі такі семінари, здоров’я і креативності.

- Побільше таких семінарів.

- Частіше організовувати такі семінари. Керівникам проекту натхнення в подальшій роботі. Успіхів Вам!

- Фонду прав людини Міністерства закордонних справ Нідерландів дякуємо за змогу розширити свої знання з даної теми.

 

  1. Чи плануєте Ви взяти участь у наступних семінарах?

- Так

- Так, я планую брати участь у Ваших семінарах.

- Так, зацікавило

- Так, дуже хотіла б взяти участь у наступних семінарах.

- Так, із задоволенням.

- Так, планую.

- Буду тільки за.

- Звичайно і буду намагатися долучати своїх колег.

- Так, чекаю на запрошення.

- З великим задоволенням.

- Так, із великим задоволенням

Вам нравится этот материал? Поделитесь им с друзьями!